Aysemmmm ben bebeğim sadece beni emmediği için mamada yiyor gün içinde süt yetmediği için günde bir kez ağzına sıkıyorum biberondan dört beş fıs yaz olduğu için sussuz kalmaması gerekiyor 36-37 günlükken başladım yani zaten su vermeyenleri anlamıyorum tabiki herkesin kendi bebeği ama zehir vermiyoruz sonuçta alt tarafı su ama sadece seni emiyorsa verme daha bence benimki benden çok mama yiyor o yüzden veriyorum ben 😊