Anneler kızım 2 ay 5 günlük. Dün 2. ayımızda olmamız gereken 3 aşı olduk kızım çok huzursuzdu gün boyu ateşi vardı . Dünde uyumadı hiç parça parça uyudu. Gece de zor uyuttum. 3-4 saatte bir kendi kendine uyanıyor diye alarm da kurmuyordum çünkü gece hep ayaktayız. Ona güvenerek alarm kurmadım . Gece 2 de bi yattı sabah 8 de kalktı. Çok üzgünüm şuan uyandığım zaman korkuyla yataktan çıktım. Çocuğum bu kadar saat aç kaldı diye emzirmeye çalışıyorum 5-10 dk emdi bıraktı tekrar uyuyor . 2 gündür çok ağladı , ateşlendi geçti ama gece ateşi yoktu. Ondan mi böyle uyudu ya çocuğum ilk defa bu kadar saat aç kaldı vicdan azabı çekiyorum 😣sağdığım sütümden mi biberonla versem napsam emzirmeye çalışıyorum emmiyor da uykuya geçti 5-10 dk emdi şimdi ağzını bile açmıyor.