Annem-33 E devletten isim ve soy isim değişikliği başvuruların alınması dye bsy gördüm şimdi de oğlumun 2.inci ismini sildirmek için ordan basvuru yapabilir miyim ?
2-cocuklu-hayat Annem-33 Bilgim yok neden sildirmek istiyorsunuz? Benimde büyük oğlumun iki ismi var birisi dedesinin ismi bazen kayınpederime çok sinir oluyorum o zaman bende eşime sildirelim babanın adını diyorum 😂
FZC Annem-33 erkek kardeşim soyadını değişti o adamın (yani babamın) soyadını taşımak istemiyorum dedi adliyeye dilekçe verdi soyadını değişti
Annem-33 2-cocuklu-hayat benim haberim olmadan eşim koymus hem de bebegim yoğun bakımda yatarken 7 gunlukken babasının ismini koymuş
2-cocuklu-hayat Annem-33 Hmm anladım keşke böyle düşüncesiz davranmasaydı sizinde gönlünüzü alsaydı. İsim yüzünden bizde çok sıkıntı yaşadık hiç hatırlamak istemiyorum o günleri gerçekten çok zor