NurR Tgcalparslan hiç birini beğenmedim ben maalesef mor paket bile pişik yaptı oğlumda şuan elimde iki paket zeytinyağlı üç paket de sensetive var kaynar suda bekletip yıkayıp kullanıyorum
Sevde123 Gisemm aynı şeyi bende yaşadım üni baby yenidoğan kullanırken eşim ekstra üni baby sensitive almış ve hep pisik oldu kızım bende cevremde çocuğu olan kişilere sattım 😂
Deletedmom_297 Tgcalparslan yenidoğnnı kullanıyorum çok memnunummm normalde prima hassas cilt kullanıyordum bazı maddeler çıktığı için sleepy mor paket alıyorum yenidoğan
ZeynepCansu Tgcalparslan mor paket yeni doğan kullanıyorum bende diğer sleepy ıslak mendillere göre hem kalın hemde parfümsüz