Bende ilk bebeğimle soruyordum ilk zamanlard sonra dan arasını bilmediğimden sık sık kucaklıyor oturtuyordum lazimliga hadi annecim tış tisş die😄yaparsa yapıyordu öyle alisti.masallah bir iki kere fln kacirmistir gece ise hiç yapmadı altına.smdi ikinci bebeğimi buyutuyrm 1 yaşına girecek bu ay .abisi 2 yaşında ogretmistim bu arada .bakalim bu bebeğim seneye 2 yaşında öğretirm abisi gbi çabuk ve temiz öğrenir umarm