Günaydın kızlar 24 haftalık hamileyim 18 aylık bir oğlum var artk memeyi bırakmamız gerekiyordu Çarşamba günü aldığım kararla Perşembe itibari ile bıraktırmayı başladım dün sadece bir kere emdi sonrasında sabır taşı sürdüm bir kere ağzına aldı sonrasında ucunu siyah görünce almadı hiç ama ben çok üzülüyorum 😔 çok bağımlısıydı memeyle uyuyordu genelde dün akşam da eşim çok üzülüyorum bir garibim çocuğun elindeki en değerli şeyi ondan alıyoruz gibi hissediyorum deyince ben daha bı duygusallaştım ama bırakması lazım artk çok acı çekiyorum dedim ne kadar kararlı görünsem de içten içe içim sızlıyor arada ağlama krizlerimiz oluyor 😔😔