askbocusum_1 Valla bilmiyorum ilk defa simdi sende okudum bu goruste olan cok insan da olabilir bu da normal... Ben zararini gormedim yararini gordum. Ilkinde verdim bunda da veririm. Isvicrede yasiyorum ve burda boyle biseyi hic duymadim hastanelerde doktorlarda. Hatta bebek raflarinin her yeri bebekler icin rezene cayi dolu eczanelerde bebekler icin rezene cayi dolu ( ki sekerli diye onlari vermiyorum onermiyorum da )
Her okudugumu yapmak zorunda da degilim yani insan icine nasil siniyosa onu yapsin bence sen de kendini dinle icinden vermek geliyosa ver ama tedirgin oluyosan verme icine nasil siniyosa oyle yap bence. Ben bu dogumdan sonr afazla icemedim daha bu ogluma cok fazla vermiyorum bi kere verdim sanirim gaz sorunumuz yok aslinda ama kakasini yapmiyor o skinti oluyo. Ben de aksine kendimi biraz daha rezene cayina papatya cayina yogunlastirmak istiyom bu yuzden ins bi faydasi olur🤷🏻♀️