ErvaZeyno ek gıdaya geçtiğinden beri gündemim bu. Bizimkide şu an 2,5 yaşa yaklaştı. Çok iştahsız olduğu dönemlerde en çok ne seviyorsa onları veriyorum. Aç kalmasın, midesi küçülmesin diye düşünerek. Dün mesel normalde kaşarlı tost severdi, yanınada taze portakal suyu sıktım ama yemedi… bende bir tane kalem böreği kızarttım hemen. 1 börek+portakal suyu içti. Kahvaltımız bu oldu🤦🏻♀️