Kızlar yaklasık 6 gün gecti hala gelmedi adetim 1 yaş 10 günlük kızım var ve hamile oldugumu düşünüyorum aslında planlı degil prezervatif ile korunma saglıyorfuk nasıl oldu şaştım cok endişelerim var çünkü kızımda hem dogumum cok zor gecti hem icimde eş parçasını bıraktılar uzun süre ilac doktor düştü eş düşmedi psikolojim bozuldu eve geldik 15 gün sonra kolik cıktı tam 5.5 ay çektim ve kızım suanda da hiperaktif aslında 4 yasına gelince fln istiyorduk ama suan hamile olabilir miyim acaba adet neden gelmezkii hamileysem iki cocuklu analar aralarında heöen hemen 2 yas olacak cok mu zor