Selam anneler 3 ay 8 günlük bebeğim var. Bu hafta doktorumuza gittigimizde doktorumuz artık geceleri uyandirmamamız gerektiğini, bebeğimin kendiliğinden uyanması gerektiğini söyledi. Dün akşam 9da mamasını verip yatırdım gece hiç uyanmadı sabah 6 da uyandı ben şok tabi hiç 9 saat aralıksız uyanmamisti. Sizin de hiç bebeginiz böyle çok uyudu mu merak ediyorum