Brcstndg Cansuu1 bende de aynı dert var. Önümüzdeki ay denk düşecek gibi duruyor. Tampon alacağım yanıma. Denize girerken takarım diye. Regl olursam şayet havuza girmem ama enfeksiyon riski olur.
NaimeYilmaz Cansuu1 Geciktirici kullanmıştım ben 3 sene önce. Bırakınca 2-3 gün içerisinde etkisi de geçti. Fazla şişkinliğim oldu sadece onun dışında bir yan etkisini görmedim.
TospikDefneninAnnesi NaimeYilmaz emzirirken de kullanılabilir mi? Eczaneden adet geciltirici ilaç diye mi satın alacağız?
NaimeYilmaz TospikDefneninAnnesi Evet öyle söylemeniz yeter. Emzirme dönemi için uygunluğunu da danışırsınız. O konuda bilgim yok.
Arzu Tampon kullanın en iyisi . Ben de iki üç ay önce geciktiri hap kullandım. Sonrasında resmen içim söküldü şimdi de adet olamıyorum ve aşırı gerginim🤷🏻♀️
Cansuu1 Arzu ya can yakıcı durumu var mı bide cesaret edemıyorum cıkardıgım anda dökülürcesıne gelır gıbıme gelıyo😳😁
Sarisin Cansuu1 ben ne zaman uygulasam sonuç aldım 4-5 gün gecikiyor adetim geçen ay yine yaptım denize gideceğim gün adet olcaktım o gün yaptım onu da yine gecikti 3 gün falan
yagmurlugunler Cansuu1 primolut var mesela emziren anneler kullanabiliyor adetten birkaç gün önce başlıyorsun adet olduğunda kesmez olmadan kullanmak gerekiyor