Hanımlar oğlum 3 ay kullandı sadece geceleri. Çok deli yattığı İçin yerde uyuyor beşikte habire uyanıyor. Resimlerini ekleyeceğim. Yatağı yastıkları örgüsü yani herşeyiyle beraber göndereceğim. Çarşafını da her ne kadar kullanmamış olsak da yıkayıp göndereceğim. İnternete VİVENSE mavi örgülü ahşap BEŞİK yazarsanız çıkar.