Sütümü sağıp biberonla verdik.çünkü gögsüm çok taşlaştı sert oldu ucunu alamadı.bu sefer mecbur sağdım biberona koyup verdim şimdi de hep öyle istiyor.Nasıl memeye dönücem:( emmedikçe gögsüm hep taş gibi oluyor mecbur sağıyorum.gece saatbaşı uyanıp suda biberon ısıtmak ta zor oluyor :(