Ebruduruuu Merhaba 1 aylık bebeğim var ve göğüslerim biraz yumuşadı bu aralar süt azlığından değil sağdıgımda cıkıyor ama yumusak olduğu Çin bebeğim almakta zorlanıyor ucunu 2 3 dk emip bağırıyor bidaha alamıyor hep bi cebelleşiyoruz bi öneriniz var mo acaba
Hilall1 Ebruduruuu benimkiside aynı ucuda yok silikonlu tutmuyor 2 aylik oldu hala tutmuyor mecbur sagip veriyorum
-Merveserra- Benimki de öyleydi. Ucu ağzına göre biraz büyük geliyordu. Almakta zorlanıyordu. Zamanla alıştı