Balogluum yanlış hatırlamıyorsam 36 değerle 3 gün iğne ve akabinde şurup antibiyotik kullanmıştık. İğneler bittikten sonra yine tahlil yaptı ama azalması yeterli gelmemişti. Siz de henüz 2 kez iğne vurdurmuşsunuz ve değeriniz daha yüksek o yüzden devam edin tedaviye,şifa olsun inşallah