Ysm2019 3-4 gün sabredin emerken uykuya dalmamasını sağlayın mutlaka ama mutlaka. Ben 11 aylıkken gece kesmeye kalktım dayanamadım yapamadım. Şimdi 16 aylık kızım ve resmen meme bağımlısı oldu. Gece meme alamazsa apartmanı ayağa kaldırıyor. Çok pişmanım yani. 11 aylıkken burda herkes eleştirmişti, yok acıkıyordur yok şurda emeceği 2 sene zaten ona mı dayanamıyorsunuz yok rızkına engel olmayın bebeğin vs yazan çok olmuştu. Etkilenmiştim biraz. O kadar pişmanım ki. Çocuğum aylardır sağlıklı uyku uyumuyor. 🥺 siz de anne olaraK bebeğinizi en iyi kendiniz bilirsiniz, iç sesinizi dinleyin ve sabrederek yavaş yavaş yapın bence. 1 yaşından sonra bebek iyice bilinçleniyor ve bir şeyleri yaptırmak zorlaşıyor.