Merhaba dün kızıma(6 ay 13günlük) karnabahar brokoli çorbası yaptım. İçine bir şey koymayıp suda haşlayıp zeytinyağı döküp blenderdn geçirip akşam içirdim uyumadan iki saat önce falan. Sonra uyudu 2saat sonra uyandı emzirirken kakasını yaptı ama öyle böyle değil. Hiçbir zaman böyle taşırma olmamıştır. Sırtından omuzlarına yakın taştı. Tek başıma yıkamak zorunda kaldm çünkü ancak öyle temizlenirdi. Kokusu zaten ağır. Şimdi sorum bu iki sebze ishal yapmış olabilir mi? İkisinden de birer dal haşladım ve püre minik kavanozun yarısını verdim sadece. Bugün yine vermeli miyim yoksa ara verip tekrar mı denemeliyim?