Elam34 öncelikle merhaba. Aynı durumu 2 3 önce yaşayanlardanım. yazılanları okudum da gerçekten ateş düşürücü vermekten başka bişey yapmıyolar. Ama enfeksiyon varsa en azından antibiyotik tedavisine başlanır nolur ihmal etmeyin bence hemen gidin çünkü o 40 derece ateşlerin sonu gelmiyor. Birde nolur asla ıslak bez pamuk falan koymayın. Sıcak vücuda soğuk bişey aniden temas ederse bu da şoka sebebiyet verir.