Pingca Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 14 günlük bugün hiç uyumuyor sürekli ağlıyor ve mama yemiyor. Uykudan gözleri açılmıyor ama gözleri kapalı ağlıyor. Hiç uyumuyor. 4.ay atağına erken girmiş olabilir miyiz?
Uzunkipriikk Pingca bizimkide geçen öyleydi ve kabız olmuştu hastaneye götürdük lavman yaptılar kakasını yaptıktan sonra uyudu
Lina123 Pingca ataklar öğleden sonra ve akşam huysuzluğu yapar zaten .. bi kaç gün gözlemleyin aynı huysuzluk uykuya dalamama olursa 4. Ay atağıdır . Bizde 4 ay 10 günlüğüz hala biraz biraz var huysuzluk . 5. Ay olunca pamuk gibi olucak diyorlar bakalım
haavvvaaaa Mihrimahim16 ya bizimde şu aralar 4. Ay atağı ve mama yemiyor siz nasıl yediriyordunuz hiç yemek istemiyor ya O sebepten hatta tuvaletini bile pek yapmaz oldu
SeymaDe Mihrimahim16 nasıl gecti sonra resmen aynısını yasıyorum multivitamin ne kullandınız bende zingo versem iştahı açılırmı diye düşünüyorum
Busrabsr Uzunkipriikk bizim bebekde cok agliyor huzursuz sekilde uyuyor uyaniyor emzik bile fayda etmemeye basladi 4.5 gundur kaka yapamadi karnida sert kusuyorda ondan olabilirmi
Mihrimahim16 haavvvaaaa Uykusunuda besle canım birde mama değiştirmen gerek tadını sevmediği için içmek istemiyorlar 1 hafta kadar sürdü geçti iştahsızlık ama ben multivitamin de verdim doktor tavsiyesi ile iştahı iyileşti.
Lina123 Lina123 birde banyo yaptırmayı deneyin . Rahatlaması için bşyler yapın . Oyunlar oynayın . Bebeği kendi kendine huysuzluğa bırakmayın . Ne kadar çok onunla ilgilenirseniz o kadar kolay atlatırsınız. Biz öyle geçirdik o günleri şükür ..
Pingca Lina123 banyoda yaptırıyoruz yine fayda etmiyor ama oyun oynayınca ilgilenince biraz sakinleşiyor doğru
Pembidkurabiye Pingca olabilir canım benim kızımda o zamanlar girdi ve korkutmak gibi olmasın bu atak biraz uzun sürüyor 😭 ama hiç bir zaman umutsuz olmayın hep pozitif enerji yollayın bebişe inşallah sıkıntısız atlatırsıniz ❣️