Merhaba hanımlar. Arkadaşımın bebişi malesef artogripozis adı verilen doğuştan bir hastalığa sahip olduğunu öğrendik. Bu hastalık nedir yaşayanlar var mı tedavisi var mı bilen varsa lütfen aktarabilir mi ? Bizim bebişimizin elleri ve ayaklarında yamukluk var her iki elininde 3 parmağını açamıyor ve yürürken yan basıyor desteksiz oturtabiliyor ileride önümüze neler çıkar ( konuşma yetisine sahip olur mu geçte olsa ) , doktor tavsiyesi , öneri , bilgisi olan yazabilir mi lütfen 🙏