Bu kadar hassas davranmayın, çocuğun kendini dünyayi keşfetmesi, yüzünü cizmesinden daha önemli inanın. Zaten derin çizikler olmuyor. Bebek bu ağlar illa ki korktuğu anlamina gelmiyor. O aylarda gece uyurken kundağı çok öneriyor doktorlar sıçrama refleksinden dolayı da korkuyor olabilir