Buketpoyraz Kızlar oğlum 4.ay aşısı oldu bugün , cok şükür atesi yok huzursuzluğu yok ama cok uyuyor sürekli esniyor uyumak istiyor normal degil mi bu
Kubra96 Buketpoyraz benm oğlumda 1 yaş asisi uyku ypmisti cok. Mama sandalyesnde fln uyuyaklmsti yvrum
Smehtap Buketpoyraz bizde aynı bugün olduk ve düştü uykuya 😄 çok şükür ateşi falan yok bence normal diyelim maşallahta diyelim 😄
05042021 Buketpoyraz normaldir canım aşı ağır gelmişti yanlış hatırlamıyorsam benim kızımda aşıdan sonra uyumustu bedenlerine ağır geliyor annesi napsın anca uyuyor minik
Buketpoyraz Kubra96 valla 2.-4. Ay ikisi de uyku yaptı yani bir sorun yoksa cok şükür böyle de devam etsin 😂 ateş ve huzursuzluk çekmekten iyidir