Keremgs kaç aylık bebeğiniz. Serum fizyolojikler para tuzağı bence. İzotonik serum alıyosunuz 5cc enjektör youtubda doktor anlatıyo küçükse 2,5 cc bir burun deliğine diğerde diğer burun deliğine. Baş aşağı tutuyosunuz akıntı varsa temizliyo baya. Bebeğim 1 yaşında benim bileli böyle temizliyorum. Birde lavanta yapı alın aktarlarda oluyo bir mendile damlatın bebeğin baş ucuna yakın biyerde dursun nefes açıyo. Ek olarak soğanı ikiye bölüp karanfiller saplayın odanı bir kösesinde dursun. Ben hep böyle çözüm buldum.