Alevvvv Keremgs serum fizyolojik kullan canm cok iyi geliyo şuan acil olarakta kaynayıp soğuttuğun suya az miktarda tuz ekleyip burnuna sıka bilirsin ama dikkat et tuz fazla olmasn
Smehtap Keremgs kızımda doğduğundan beri aynı 4 aylık şu an. Sürekli serum fizyolojik yapıyorum aspiratörlede çekiyorum.. Mutlaka yap rahat edecek İnanki
Wavecik Keremgs aynı sorunu yaşıyorum doktora götürdüm temizle dedi sadece ilgilenmedi yanı devlet ilgilenmıyor özele götürüyorum alakasız testler yapıyorlar sırf para almak için küçüçük bebeği kullanıyorlar ben hergün 3-4 saatte bir temizlemek zorunda kalıyorum sanırım çoğu kişide var bu problem mevsım geçişidir diye düşünüyorum ama dikkat et ciğerlerine inmesin bronşit e çevirir Allah korusun bi göster doktora derim
Buketpoyraz Keremgs serum fizyolojikle ıslat iyice burun aspiratörüylde de temizle , odanızı nemli tut burun tıkanıklığı ondan olabilir cok sıcak oda olmasın
Keremgs 05042021 kullaniorm serum physiologique die bisey 5 ml hic acmadi ya kac gundur boyle ne zaman gecer acaba
Wavecik Keremgs aspiratör kesinlikle almalısın ben manuel kullanıyorum pahalı bısey de değil sadece serumu sıkmak yeterli olmuyor sonra çekmek gerekıyor o zaman çok rahatladığı göreceksin diğer türlü genzinde kalır rahat edemez MissMisfit_
05042021 Keremgs bulunduğunuz odada kalorifer yanıyorsa eğer ıslak havlu koyun oda nemlensin buhar makinesi varsa oda çok işe yarar odanın havası kuruysa oda tıkanıklık yapar. Saatte çok geç oldu yarın sabah banyo yaptırın ondan sonra serum fizyolojik verin eminimki banyodan sonra fizyolojikle açılacaktır
Lenavegeceninannesi Keremgs sterimar en iyisi hemen aciyor kizim astım ondan biliyorum bide bebe yastiga koyup eczaneden aldiginiz serum fizyolojigi siringaya cekin bebek mutluka yan yatsin sringanin ucunu cikarip 2 cc birine sikip bebegi yuz ustu gelecek sekilde tutup burnunu silin ayni islemi diger burun icinde yapin ise yaradigini goreceksiniz benim kizim astim bu yontem cok ise yariyor
Keremgs Wavecik gosterdim cigerde yok sukur serum fizyolojikle ac dedi yolladi aspiritor almadim serum fizyolojikte acmio sadece ins hemen atlatiriz sizede gecmis olsun
minesz21 Keremgs başucunuza soğanı kabuklarını soymadan 2 yada 4 e bölüp koyun çok rahatlatıyor. Ayrıca serum fizyolojik de çok rahatlatır, birde odanın nemli olması gerek nem makinanız varsa kullanın mutlaka eğer yoksa peteğin üzerine ıslak bir bez vs de koyabilirsin şimdilik bunlar aklıma geldi geçmiş olsun 🥰
minesz21 Keremgs cold mix adında bir damla var bebeğin yakasına 1 2 damla damla damlatıyorsunuz burnu kısa sürede açıyor rahat uyumasını sağlıyor kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama ben kızım 4 5 aylıken kullanmıştım doktor önerisiyle.
15520 minesz21 ya bu çamterebentin yağı bildiğin adını değiştirip milleti dolandırıyor bu eczacılar aktarda koca şişesi 20 TL eczanede adı değişik bi çay kalışı şey elli lira Allah akıl fikir vicdan versin işimiz zor bu fırsatçılarla
mamanveutdormir Keremgs sağ tarafına yatır sol burnuna yarısını sık sonra çevir sol tarafa yatır sağ burnuna sık sonrada tersten kucağınza alın sırtına aşağıdan yukarıya doğru vurun hafifçe. daha sonrada aspiratörle çektirebilirsiniz. özellikle banyo yatıktan sonra temizlemek çok kolay oluyor banyoda nemleniyor burnu iyice. odanızı nemli tutmaya çalışın
54asliii Serum fizyolojik kullanıyoruz biz doğduğundan beri. Benim bebeğimin de doluyor burnu çok. Serum fizyolojik sıkıyorum ardından aspiratör yardımıyla da burnunun içini çekip temizliyorum , sonuç rahatlıyor rahat nefes alıyor başka çözümü yok canım 😘😘
Minikkizimmm Keremgs Daha çok küçükmüş 😊 video izleyip öyle yapın. Dikkat edin 🌸 Ben siringanin ucuna küçük kulakluk takıyorum. Burnu acimasin diye.
minesz21 Keremgs eczacına da sorabilirsin zaten içilebilen birşey değil tene de değimiyo sadece yakaya damlatıyorsun