Bebegim sol elini daha cok kullanıyor sag ile yenı yenı by by gibi hareket yapmaya basladı sol elini yere daha cok vuruyor doktor kontrolleri normal sag eline verdigi de alıyor solu daha cok kullanıyor sag eli ile by by hareketi yaparken eline bakıyor herkesin bebiş boylemi korkmalımıyım