yamacalimoms Çarşamba günü pozitif olduğunu öğrendik oğlumun 1.5 yaşında dün yoktu şimdi öksürük başladı ara ara gıcık tutuyor, ne zaman endisenmeliyim? Dua edin de atlatalim 😫
istanbullugelin34 yamacalimoms benim ki 4 aylikken oldu öksürüğü vardı geçti 4 buçuk aylik suan geçmis olsun atlatır endiselenme
menekseyagmr yamacalimoms 1 hafta önce geçirdik bizde coviti . Bebeğimde sadece 2 gün ateş oldu oda 37.5 civarı falandı. Beslenmesine çok dikkat ettim kendi beslenmemede aynı şekilde. Öksürük vs olması çabuk toparladı çok şükür. Bebekler daha kolay atlatıyor merak etmeyin .
menekseyagmr yamacalimoms öksürük çok olmadı ama ben yinede keçiboynuzu pekmezi veriyordum 1 kaşık normalde de içiririm zaten
istanbullugelin34 yamacalimoms ya aslinda test yaptirmadik ama ablam hastaydı o da test yaptirmadı usuttum ben dedi çocuğu sevdi yigenim ve esi pozitif cıktı ablamdan sonra biz ben esim ve bebegim aynı anda hastalandik aklimiza baska bisey gelmedi normal degildi çünkü ve ablamin yaninda kalan bir arkadası vardı o da hastalandı ve pozitif cıktı bizde öyle oldugumuza emin olduk test yapsaydık bizde pozitif cıkardık adım kadar eminim
Yaren_0607 yamacalimoms çok geçmiş olsun evet bizde atlattık oğlum 10 aylık öksürük oldu ben tereyagini erittim içine pekmez koydum karıştırıp verdim faydasını gördüm zararı yok öksürüğe iyi geliyo insAllah bir an önce atlatır siniz korkmayin bebekler daha çabuk atlatiyo 🌺💕
kirmizibasliklikiz_ yamacalimoms oksuruge ayva cok iyi geliyor su da haslayin yedirin suyunu da icirin