Herkese selam. Erkek kardeşime 4.000 lira GSS borçlanması çıktı. İşsiz kaldığı dönemlerde devlet otomatik devreye sokmuş, kişinin talebi olması gerekmiyor.. Onun itirazı için ne yapması gerekiyor. Ya da böyle bir hak var mı. Bilenler yardimci olabilir mi ,,?