Yzm1081 bende yavas ilerliyorum hic calisamadigim gunler bile oluyor. Oglum 3 yaşında ancak tv acarsam çalışabiliyorum. Onuda acmak istemiyorum mecbur uyuyunca calisiyorum. O da yeterli olmuyor. Gk gy,egitim ve öabt var daha alana baslamadim bile nasil olacak bilmiyorum. Hakkimizda hayirlisi