Merhaba arkadaşlar kızım üçbucuk aylık son zamanlarda çok ağlıyor resmen katılıyor ağlarken hem kızarıyor hem kriz geçirir gibi ağlıyor bayılacak yada Allah korusun ölecek sanıyorum.kolik bebekti reflüsü vardı kolik geçti diye seviniyodum diş ağrısı çıktı kıyamam çok acı çekiyor kaşımak istiyor gücü yetmiyor.aglama krizi tuttuğu zaman kimsede durmuyor ve kimse susturamiyor tanıdığı insanların kucağımda agliyor.ancak emzirerek susturabiliyorum.acaba bu krizlerin nedeni ne atak haftasındamı ve atak haftasindaysa o donemde böylemi oluyor anlamadım atak haftası hesaplamaktra zor bebeğim 37+1 haftalık doğdu atak haftasıni 40 haftalık doğmuş gibi sayarak hesaplayacakmisiz bebegim 37+1 haftada doğdu 22 Kasım 2021 de acaba atak haftasindami.