SeyitBilalmom yaa bizdede oluyor demek soyadan aleeji oluyor sonunda buldum neye olduğunu sayende gerçekten hipp kullandım ne kusma ne kabız ishal gaz bisi olmadı benimki arada bir durduk yere öğüruyor da sizdede oldumu , sma bitsin direk hipp alicam