@Liinaam 2 alt 2 üst dişi var. Doğduğundan beri d vitamini 4. Aydan beri çok düzenli olmasa da demir ilacı kullanıyoruz. D vitamini wellcare demir ilacı bestiron. 9. Ay tahlillerinde değerleri normal çıktı. Sadece meme ve baba diyor. İki kelimesi var. 6.5 aylık olduğundan beri emeklediği için sıralıyor. Desteksiz ayakta duruyor, bir iki adım atıyor. Bay bay, alkış bir bir, tel sarar, cee eee gibi şeyleri çok uzun zamandan beri yapıyor. 8 aylıktan beri parmakla gösterme başladı. Öksürme, hapşırma sesi, kedi, köpek seslerini taklit ediyor. Bebeklerini eeee eee diyerek uyutmaya çalışıyor. Beslenmemiz ise iki ana öğün bir ara öğün şeklinde. Yarı blw yarı klasik gidiyoruz