Minou 2-3 hafta önce atlattık. Kızım 3,5 aylıktı. Hafif ateşi çıkınca calpol verdim çok etki etmeyince hastaneye götürdüm bebeklerde ateş çok riskli olduğu için yatırdılar 3 gün serum tedavisi uygulandı. Pek ateşi çıkmadı ama besin eksikliği olmaması için takviye yapıldı. Çok şükür toparladık. Korkmayın ama çok küçük ateşi çıkarsa mutlaka götürün emmezse de götürün besinsiz kalmasın. Bir de ateşi çıkınca düşsün diye sakın sirkeli su yapmayın çok tehlikeli. Ayaklarının altına limon sürebilirsiniz. Ilık suya sokun sürekli. Çok geçmiş olsun