Uygarben YusufAybars yok kuzum yaa 1,5 senedir buradayım. Kimse de yok. Evimde kalorifer de yanmıyor, kar da yağıyor. Sıkıntılardayım. Ev soracaktım arkadaşlara
Uygarben YusufAybars aman aman kuzum umarım buralara gelmezsiniz bebekle gerçekten çok zor bir memleket
YusufAybars Uygarben eşimin arkadaşı oraya çıktı geçen yıl o memnunuz diyor karşımda dağlar var diyor 🤣🤣🤣
Uygarben YusufAybars hahahah başka da bir şey yok zaten 😂😂 hastane var doktor yok. Kalorifer var yakıt yok bu liste uzar 😂
YusufAybars Uygarben anam şimdiden gelme isteğim gitti zaten gelmek bize kalmadı ki belki devlet ev goturulemryecek yere atar bizi 😭😭😭
Uygarben YusufAybars kuzum askeriyede misiniz siz, buralara gelecek olursan haberim olsun 😂 bir kapın daha var 😂
YusufAybars Uygarben evet canım benim eşim jandarma Allah razı olsun seninde bir kapın olur oraya gelince 🤣🤣🥰