Gzdnz58 wee baby elektrikli.6 aya kadar yetti zaten.Sonra günde bir öğün yetmemeye başladı ,mama başladık o şekilde devam ettik.şimdi de anne sütü mama ek gıda şeklinde devam ediyoruz.Sütüm artsın diye ekstra bir şey yapmıyorum neyse o yani..ama sık sık sağmak önemli öyle düşünüyorum