Hayriyeozl 6 aylıkken sarısını vermeye başladım bikaç kere çok güzel yedi ama bizim hanımefendi biraz değişiktir haşlanmışından sıkıldı çok az zeytinyağıyla tavada pişiriyorduk sarısına banban yapıp yiyorduk 10 ayda kontollü şekilde beyazına başladık sonrada damak tadı değişti heralde şimdi ne yapsam yediremiyorum