Asilssmom Sarılığı filan yok uyandırmasam 4 saat uyuyacak neden acaba bir de ne yapsam uyanmıyor ne yapabilirim
zbydeasel Asilssmom elleme uyusun iki saatte bir emzir uyuyabildiği kadar uyusun sonra da uyumuyor diye şikayet edeceksin çünkü 😏 bu saatlere kadar uyuyamayacaksın sağlığı yerindeyse gönlünü ferah tut
miroos Asilssmom canim genelde sekeri düşüyor derler uyanmadigii icn sarilik testi yapildimi birde iki saatte bir mutlaka uyandir diyor doktorlar şekeri düşer
miroos Asilssmom bu arada benim kizimda uyanmiyordu ben iki saat doldugunda altini acardim ona uyanirdi birde islak mendil ona hemen uyaniyolar hastanede uyandiramadigimda hemsire soylemisti
Kubikhanim zbydeasel aynen katılıyorum sağlığı yerindeyse uyusun 2 saate bizde oyleydik 40 gün sonra costuk mübarek uykunun u su kalmadi😂
Alazgizem Asilssmom 40 i ciktiktan sonra Keske uyusa diceksn 😀tadını çıkar korkma benim arkadaşımin kizida boyleydi simdi aboow masallahhh 🤣🤣🤣
Gulsahelmaci Asilssmom ilk günler normal benimki de öyleydi 45 günlüğüz ve daha yeni uyutabildim uyumuyor artık. Sen sadece emzirmeye çalış 2 saatte bir o zamanla bu dünyaya adapte olacaktır
Kestanesekeri Asilssmom çok Küçük daha gönlüne bırakmayın sarılık sadece ilk hafta olan bişey değil.Kaldırın muhakkak
Asafinannesi_0 Asilssmom uyanmasa bile sen sık sık emzirmeye bak şekeri düşünce de uyanmiyor bebekler
Nefes01 Asilssmom altını aç hemen uyanır benim bebeğim de uykucuydu ama doktorum uyanmazsa 2 saate bir emzir en geç 3 saat demişti geçerse 3 saati sarılık olur dedi sen emzir 2 saate bir Allah korkusun sarılık olmasın kuzucuk Altını açıp poposu hava alınca hemen uyaniyorlar 🤭
cankuzularim Uyusun elleme diyenleri hayretle okudum 9 günlük bebek 2 saatte uyandırıp mutlaka ama mutlaka beslemelisiniz sariligi yükseleri ve uyur altını acin göğsümüzde çenesini uyarin gerekiyorsa burnunu sıkın bir şekilde uyandirin
secoz Asilssmom karnı koymuyorsa şekeri düşebilir. Kesinlikle uyandır bekim doktorum 2 saatte bir uyandır uyanmazsa altını al yine uyanmazsa komple soy demişti, Açlık şekeri düşebilir doymazsa
0503 Asilssmom benim kızımda öleydi emerken uyur ellemesem 5 6 saat uyurdu çok şükür sarılık olmadı ama sen ayaklarını gıdıkla burnunu sık uyanmıyorsa ve mutlaka 2 satte emzir sakın geçirme canım
Bebegimm1 Asilssmom siz uyandirip besleyin 4 saat cok uzun sure sarilik olabilir cnku daha kucuk yeterli beslenmesi gerekli ustunu soyun eviniz cok sicaksa ondan dolayi da uyanmayabilir sicaktan mayışır ustunu soyup islak bez gezdirin
AsyaninAnnesiiii Asilssmom bence sarılık olabilir bi baktirin 9 günlük belki hastaneden çıkınca oldu sarılık. Normalde sarılık olmayan cocuklar kolay uyanıyor.
Ulusefe012 Asilssmom sarılık olabilir bizim de öyleydi o kadar sallamaya sese dahi uyanmıyordu. Küvezde 15 gün yattı çıktığında sarılık değeri 13dü bir kontrol ettirin.