Bende saglik ocaginin veridgini kullanmiyorum. Bende ferrum vardi doktoruma onu soyledim. Sadece mama aldigi icin bestiron tavsiye ediyorum dedi. Yani ferrumda bestironda icerigi temiz kan damlalari sen bilirsin okonuda ben memnunum. Bestironu 5 damla kullaniyorum kasigina dokup veriyorum. Kizim suan 5 aylik