Kızlar selam … Bebeğim henüz 3 aylık🙏🏻
2 aylıkken benim reglim başladı reglim başlayınca kızım memeyi reddetti ve birdaha almadı.. ara ara vermeye çalıştım unutmasın diye ama öğürdü itti hep.. bugün yine deneyim dedim meme ucuna biraz şeker sürüp verdim aldı biraz emdi ama yine öğürdü.. sütümün tadına baktım ve tuzluydu acıydı yavrum ondan almiyormus meğersemm..
Yaşayan varmı aranızda süt neden acır tekrar düzelir mi ? Emzirmeyi çok istiyorum ama olmuyor 🥺 Hastanelerde süt testleri falan yapılıyormu yani çözüm olarak ne yapabilirim