cananecem ki
cananecem ins.cok sağolun yeni doğduğunda işitme yapılmış bı sorun olmamıştı ama gün geçtikçe duymadığını farkettim seslendigimde bakmıyor yüksek seste irkilmiyor korkmuyor gibi kb b götürdüm 4 aylıktı daha küçük dedi 9 aylık bı daha götürdüm anlayamadı Bera testi yapalım dedi büyüdüğü için anestezi ile uyutmak gerek dedi bende bı yaşını geçmesini belki bı umut yanlış dusunuyorumdur dedim ama artık karar verdim olsun dedim yarın sabah uyutup yapılacak hayırlısı olur ins.