Yarenbayir Bebegimin boyu 61 cm kilosu 7200gr, haftaya doktor kontrolümüz var, doktora sormadan önce sizin bebişlerinizin kilo ve boyunu merak ettim. Etrafımda herkes bebeğime obez diyip canımı sıkıyor 😒
Kaderci Yarenbayir 2bucuk aylıkken 7.400du kilosu 3 ay 22 günlükken 8.200grm kilo boyu 64 du Sadece emziriyorum. Obez olmaz anne sütüyle masallar bebeklerimize cnm. Sende bnim gibi tek emziriyonmu Hemşirem mama veriyorsan kes dedi. Yok dedim. Oda 2 kere tartıya koydu bu kadar sürede kilo fazla almis şaşırdı. Maşallah 😍 tosuncuk oğlum. 1bucuk 2 yaş kıyafetleri oluyo vala
Yarenbayir Kaderci maşallahh 😍 ben emzirmiyorum maalesef hiç sütüm olmadı 😞 cok istedim emzirmek ama ilk kizimda da sütüm yoktu bunda da olmadı
Sedefasell Yarenbayir bebeğim 3 aylık ve 8 kilo 400 gram emzirdiğim için sadece bi sorun yok dedi doktorum
Fatosahinibrahim27 Yarenbayir maşallah guzl bence sıkıntı yapma hr ay bukdr kilo almaz hic almadığı ay da olur .bu arada hangi mama
Gmznr2909 Yarenbayir benim oğlum 5 buçuk aylık 67cm 8880gr di son kontrolde bana da iri diyen olsun bende doktoruna konuştum bana dedi ki bu aylarda kilolu olması daha iyi çünkü bir hastalık geçirdiğin de mide üşümesin gibi fazlalık kilosunun dan verir kendi kilosunu korur dedi o yüzden takma hem daha 3 aylık emekleme yürümeye başlayınca verir o benim oğlumda 3 aylıkken 7 kiloydu
ikikizannesi Yarenbayir nasi obez ya sacmalik bnm oglum iki ay 10 gunluk 7 kilo 65 cm gayet iyi boyu kilosu hic obez bi tarafi yok ztn ilk uc ay ne alirsa o sonra kilo alamıyorlar pek