Tatlican nursocum Benim kızım 1saat elde sallayip anca dalıyordu sonrda besikte yarim saat uyuyordu neredeyse butun gun uyanıktı oyleyse ışe yaramiyor ama sizinkisi uyuyormus .
Buse-3535 Annenazz merhabalar, bende baby plus comfort var dilerseniz fotolarını gönderebilirim. Henüz dolaba koymamıştım. Bebeğim 3bçk aylık ve toplasak 10 kere binmedi. Sallanmayı pek sevmedi ne yazık ki, o sebeple yepyeni bir ürün.