Kızlar merhaba. Hamileyim 7 aylık oldum haftasonu doktora yapmak için yökdil sınavına gireceğim. 8 aylıkken de YDS ye. Ama tuvalet sorununu ne yapacağım bilmiyorum . Tahmini 09:50 13:15 arası hiç dışarı wc ye çıkamayacağım. Bu süreç için depend aldım ama yeterli olmaz gibi geliyor bana . Sizin çözüm önerileriniz nedir? En son girdiğim sınavda 1 puan ile kaçırmıştım şimdi de WC den dolayı kaçırmak istemiyorum