Kızlar bebegm 5 aylık. Doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Günde 3 ve ya 4 kez bezini değişiyorum( eğer kakasını yapmadıysa) gayet de dolu oluyo sabah bezi boş oluyo bazen gece uykusunda yapmamış olıyo cok. Herneyse benşm asıl sorum doyuyo mu doymuyo mu anlayamıyorum sadece anne sütüyle besleniyoruz. 3 bez az mı Bezin kalitesini bilen anneler yardımcı olur musunuz.