Merhabalar. Benim kızım 5,5 aylık haftaya tam 6 aylık olacak. 1 ayliktan beri emzik emiyor. Ama emzik 0-6 ay arasi. 6 aylik olunca 6-12 aylik emzik var evde artik onu mu kullanmasi gerekiyor. Yoksa aynı emzige devam etse sorun olur mu ? Alır mi acaba onu bilmiyorum. Teşekkür ederim…