Melllisa ama artık büyüyor ve uygu düzeni değişiyor annesi. Hiç işk baştaki gibi 5,6 uyku ve gece uykusuyla devam eder mi? Bi yerde gündüz uykusu 2 ye düşüyor sonra gündüz 1. Bi ara da o 1 uykunun saatleri şaşıyor çünkü çocuk büyüyor. Düzen değişme evresinde çocuklar çıldırmış gibi oluyorlar . Biz de haliyle bişey var sanıyoruz ya da ben ne biçim anneyim diye kendimizi sorguluyoruz. Benim oğlum da öyleydi. 25 aylıkken dikkatimi çekti daha çok. Normalde gündüz 1 uyku yapıyorsa da iyi uyurdu ve Gece de bir iki kalkar yatardı tekrar. Bu kış farkettim ki günler kısalınca çocuğun uykusu da değişmiş. Erkenden karanlık çöküyor sonra çocuk diyor ki anne gece. gündüz uyumayı reddetmeye başladı bi ara ve Kış saatiyle akşam 16.00 gibi uyku istiyordu. ben de uyutmamaya çalışıyordum. Çünkü o saatte uyusa hayatta gece uyumazdı. Sonra bi denge oluşturduk. Günler uzadıkça da yavaştan planlarımızı oturtmaya çalışıyoruz. Yeniden 1 gündüz uykusu yapıp gece uykusuna akşam en geç 9 a alıştırırım inşallah. Sakinliğini koru onlara karşı. Biz negatif yaklaştıkça çocuklar da çığırından çıkıyor. Bir de bebek varmış. Allah yardımcımın olsun hepimizin