Ahlaskut Kızlar 7,5aylık oglum var yogurt yumurta baslamadık henuz de doktor basla dedı bugun ınek sutunden mı yapıyosunuz yumurtada organıkmınasıl solermısınız
SumeyraErva Ahlaskut cevrende inek sutu satan yerler varsa onunla yapsan daha iyi olur yogurdu yumurtalarda da numaralar var artik 0 lar cok pahali eger alabilirim dersen onlar en iyileri yada 1 numara olanlardan alabilirsin normal kolilerde satilanlar genelde 3 numara onlarida bebege verme 0 numara veya 1 numara kullan derim yumurtayida
Deletedmom_9857 Ahlaskut güvenebildiğiniz süt satan yer varsa öle alın küçük kavanozlara mayalar hergün yeni açarsınız 🌸
Ece06 Ahlaskut ben günlük cam şişe sütten aldım o şekilde mayaladım 1 litrelik sadece ilk defa yapmıştım taş gibi oldu yoğurdum mayasını da mandıra mayalım yoğurt alıp yaptım şimdi az kaldı bitmek üzere kızımda çok severek tüketiyor
SumeyraErva Ahlaskut daha ne istiyosun canim orjinal sut orjinal yumurta herkes senin yerinde olmak ister valla yogurdu kucuk kavanozlarda az az yapabilirsin hergun bi kavanoz acip yedirebilirsin
HamzaSiracveBen Ahlaskut bn üç ayından beri tarhana verıyorum normal kendı içtiğim tarhana dan onada içiriyorum cokta seviyor inş sizinki de sever