739373883 Merhaba kızım için smilac kullanıyorum ama en ucuz mama da o acaba içeriği diğerlerine göre farklı mı
Ayseege6156 739373883 canım o geçen ay yasaklandı raflardan kaldırılma kararı alınmıştı yayınlandı heryerde hemen hemen yinede bi araştırın dikkat edin derşm 🌸
Beaydin Ben bebeğim doğduğunda kullandım bı kaç ay kadar sadece ebebekte bulabiliyordum herhangi bi skinti yasamadik memnun kaldim
Brutal-Betty Bende geçen aya kadar kullanıyordum yurt dışında bı kaç mama da virüs tespit edilmiş o yüzden bende e bebeğe iade edip sma aldım