17 aylikken sağ gözü içeriye kaymaya başladı güzel hastane doktorlara gittik gözlük ile devam edelim dedi doktorlar ama gözlük hiç takmadı ;( tam 29 aylikken takmaya başladı ne yapsak takmadı daha önce.şimdi gözlük takıyor hastaneye goturduk amelyat dedi muane sobrası kafama sıcak sular aktı.4 gündür dünyam karadı. ;( korkuyorum endiseliyim.daha 30 ayĺik 2,5 yaşında nasıl olacak bir de benim oğlum zor bir karaktere sahip sinirli ve asabi.;( içinizde çocuğunu şaşılık amelyat yaptıran var mı ? Lutfen yazar misiniz?