Laden evet ama Bısey demedı tabı ozamanlar burnu tıkanmıştı aspiratörle temizle demişti temizlediğimde her iki burun deliğinin kanadığını gördüm bidaha yapmadım sonra serum verdı onunla temızle demişti onuda yapınca kanama oldu artık normal banyoya koyduğumda yada yüzünü yıkadıgımda temızlıyorum acaba hasar görmüş olabilir mı