Kızlar ben letgo indirdim .daha önce onerdiginiz bebek arabalarına baktım fiyatları uygun geldi .iyi hoş .ama ben bu modeli bı turlu anlayamadım.model ne derseniz bilmiyorum su 3-4 binlik arabalar varya onlardan. o puset yatay ve oturacak şekilde nasıl oluyor.saticilara sordum yüzeysel cevap verdiler pek aklıma yatmadı.bana bı yardımcı olun arabanızın fotosunu otururmu hep yataymi kaç kiloya kadar taşıması özelliği ne bı anlatıp yardımcı olsanız.